Followers

Friday, August 5, 2011

KeRana DiriMU BeGitu BerhaRga..

Assalamualaikum..
lama x update blog ni..
xpe mcm nk cerita tapi masalahnye masa x ckuplaa...

xpe,,,saya kan busy,,

nak citer ckit ni,,
saya ni xdela hensem mana,,tapi adalah mcm Aaron Aziz skit..
mmg xnk berlagak,,tapi masalahnye kalau org da kata,,xkn la nk tolak..
rezeki jgn ditolak,.
ni la saya yg skrg..





dah tgk puas kan..
xyah tgk lagi la..nak tgk saya jadi artis lak..
kalau ade org tnya saya..saya jwb no komen..perlu ke??saya ckp perlu jek..huhu



da bis tgk kan..inilah Khairee Sahil

penat da menaip...
jmpa lain kalila..

banggalah menjadi diri anda yg sebenar kerana tiada siapa yang boleh membanggakan kita selain diri kita sndri,,,kerana dirimu begitu berharga..

assalamualaikum~~

2 comments:

  1. statement yg menyatakan ko agak seperti "aaron aziz" tu aq agak musykil . haha

    ReplyDelete
  2. hahaha,,,weyhh,,,,org dok panggil aku g2..aku terima jela..hahhaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...