Followers

Sunday, May 15, 2011

INILAH DUNIA...SAHABAT!!!!!!

Assalamualaikum....

SIAPA KATA TAK BOLEH BERJAYA

siapa kata tak boleh berjaya...
kita dlm dunia ni bukan x boleh berjaya tapo kenelah berusaha,,insyaAllah kita akan berjaya...semua perlara tiada yg mustahil...jika menjadi takdir Allah,,kita akan berjaya...hidup ini pelbgai rntangan,,namun jika kita kuat kita akn berjaya menempuhinya..tabahkan hati kita bersma-sama doa sbgai perisai utama melawan rntgn..

KAWAN-KAWAN YANG SAYA HARGAI

kekaguman terhadap kwn aku ni memang tip top la..
dlm ssh diorg tolong
senang2 bersama
kalau nk ikotkn diorg la family aku...'
family yg sgt aku syg...
terima kasih mnjd sahabat aku..
nak ditunjuk sorg2 memang ramai..xpe..kita tnjuk laki la...



yang ni Naqiuddin...dia ni polis suksis kat UniSZA....kelebihan dia ni suka kelentong org.....tapi dia ni hatinya baik..suka tgk dia ngn Nisak...hope korg kekal k....amin....nk kenal..no dia....017 bla bla bla...wekk.....
seterusnya...



Ini Hanafi..panggi dia napi..atau mat la..dia ni putih mcm tisu....lau lap pun da nmpk kotor...hahha....dia ni baik,,ramai peminat...no die celcom..xleh mahal,,xyah msj.,,hhahah..pas2 dia ni bab2 makn cerewet..((dia kata la)))....tapi ttp syg dia,,,,sbgai kwn k...pkir lain pulak...
seterusnya..



ini Amiruddin..atau amir.dilahirkan di Segamat..seorg yg sgt heppy,,and then dia ni baik...same ngn org lain...biar org nk kata ape kat dia...ape mir??x peduli..ye farok..hehhe..nk no??...xyahla...xnk bagi....
seterusnyaa..ade lagi..



Ini dia...lelaki hangat..kah3...Hafiz namanye..hidup serada..hehe....dia asal ganu..dia bab main game mmg punahla..kalau duk diam..cam ayu jekk...diam jek,,malu2..kalau marah,,,em,,,bestla,,sbb dia marah 2 main2..heehe....tapi dia ni baik la...bebeh...hahhaa....
seterusnya,,yg akhir...



Yang ni Azrin...atau Ayen Toyen..xtau nape g2...tapi dia ni jugak antara yg ramai peminat,.,,,,aku guess la..hahha...dia baik sama cm yg lain..rajin stdy dan kdg2 sama cm kiteorg malasnye..kah2...ape pun nk msj..no no no...dia da de yg pnye..hehhehe....

Ape pun kesmuanya mmg kepala otai dan gila2 cam aku,,,
dan ini gmba kami semua..



kenangan sem lepas mandi kat sekayu...
korg mmg best....
dan aku hrpkn walau kita berpecah nnti,,kita still contact n sesama tau...
korg la shbt aku kat UniSZA....
pendorong smngat aku...
Sayang korg.....

Sampai disini sahaja...em..jmpa lain kalilah...

lepas ni topik....

BAGUS ATAU MEMANG BEGITU....

sekian..disini sahaja penulisannya...
assalamualaikumm...=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...