Followers

Saturday, May 14, 2011

HAMPIR KE SITU....BUKAN LAGU YE!!!!....

Assalamualaikum....

SEMAKIN HAMPIR

Dah 5 hari berlalunya Birthday aku...aku dapat rasakan sesuatu yg baru telah muncul dlm diri aku...aku semakin minat untuk menulis dan mencipta sesuatu nukilan..entah apa yg menjadi pendorongnya namun aku semakin meminatinya....walaupun org katakan kdgkal bosan sbb terlalu sastera atau meleweh,,bagi aku semua ini merupakan kelebihan sesorg,,,jika kita pndg dr sudut positif,,hasilnya nanti semua itu akan menjadi ikutan dlm diri...biarkn org mahu berkata apa ttg kita,,jnji kita ttp dgn pendirian kita kerana kita berjaya bkn kerana org lain malahan kerana diri sndri,,,,

TERIMA KASIH

Terima kasih diucpkn kpd kwn2 yang telah wish birthday kat aku..sgt2 dihargai kerana bukan mudah utk org melafazkn melalui kata2 biarpun semuanya melalui kata-kata....semoga anda juga dipnjgkn umur,murah rezki dan berjaya didunia dan diakhirat..amin..=)

KERINDUAN

Tidak dinafikan,,sgt rndu pd kwn2...semuanya dihrpkn sihat ye sbb sgt2 ingin berjmpa kalian nanti..yg duk jauh 2 bwkla ole2..hehhe....love u all....

Siapa kata kita x boleh berjaya????,,,,
nantikan semua ini..nantilahh...
hahaha...
kepada semuanya...syg syg syg korg...
jiwang sudahh....
xpe..jnji kita heppyyy.....

okla setakat ini shaja tgn ini nak menaip..
semoga kita bertemu lagi diwaktu lain...
syukran..
Assalamualaikum....

Terima ksih...

SIAPA KATA KITA TAK BOLEH BERJAYA??????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...