Followers

Monday, April 4, 2011

Teater MAYAT....

Assalamualaikum....lama sudah x update blog nie...
rasa mcm da setahun...
Maklumla bnyk keje,busy dgn homework,,nak final lagi pas2 dgn teater nya...
tahun ni merupakan tahun utk sibukkn diri sjak naik pgkat sbgai TYDP2 kan...
em,,malas nk pgang jwtn tapi nk wat cmne terpilh,,,so,,terpksa,,,

Kita bgkitkan cerita ttg apa yg berlaku spnjg bulan Mac ialah test akaun yg mennjukkn aku mampu buat....em,,aku fikir aku xleh wat utk diploma ni tapi alhmdulillah mmpu jugak....

Lepas tu aku busy ngn teater MAYAT,,,,aku jadi orang luar....





Aku bersama Grace,Wani,Hani,Farah,Sheeda dan Wana bertgkus lumus utk jayakan teater ini

Teater ini akan berlgsg pada 9 April 2011 bertempat di Dewan Al Muktafi Billah Shah,UniSZA...pada jam 8 MALAM....

inilah poster yg diedit saya....PELAKON DAN TENAGA PRODUKSI,..






hehehe,,,,,cntek x??hhehe
okla...smpai sini jek....
ngntuk nak tdo..
assalamualaikumm...

2 comments:

  1. hye..sy jugak merupakan salah seorang berjiwa teater..so untuk tahun ney ada beberape org yg cadangkan sy untuk membawa crte ini..so kalau boleh sy nak dapatkan serba sedikit maklumat tentang crte ney menurut pandangan anda..sy harap anda tidak keberatan lah..so here is my email.. eva_anastasyia@yahoo.com
    hope to hear from u soon.. :)

    ReplyDelete
  2. sebenarnye cerita ni kalau diikutkan sgtla kelakar,,ttpi pembwkn wtk sbnrnye mmainkn prnn yg besr pd cter ni...jgn hnya ikut pd skrip shja...cuba ubh sdikit atau mnnjukkn satu kelainan pd cerita...supaya cerita ni jd moden bukan ala2 skema klasik...cuba tmbhkn wtk org lalu lalang atau org gila atau pencuri mayat 2...ituka yg tersirat...kalau hilng msti bersebb....so,,,kalau ade pape lg..tnya jekk..insyaAllah..apa yg trmmpu akn dibntu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...