Followers

Monday, February 14, 2011

Detik Ini....

Detik ini,,,aku rasakan segalanya palsu belaka...
Kerana tiada siapa tahu akan diriku yg sebenar....
Jiwa yg dulu begitu terhina...kini org mmndg mulia...
Benar,,,aku tidak sebaik mana,,,,
aku tidak sejangkal mulia mana....
Namun aku tetap menyayangi dan menjaga.....
Jika hari ini aku melihat pada sunia...
mungkin aku salah satu dari sifat itu.,,,


walau aku kejam pada sifat itu....
walau aku kabut dgn senada ribut....
bukan terhalang sedkit pun...
aku bukan sarung pada hati...
tapi aku sarung pada mata ku...
telinga ku
hatiku
semuanya utk sifat itu....

pergilah secepat ini sifat itu..
aku ingin diriku yg baru...
baru dari segi perhatian ku
jgn kita sangka semuanya yg dtg burukkkk
ade yg baik...
Tepuk dada tnyalah iman...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...